Friday, November 29, 2013

១០​ចំណុច​ ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​​ ជា​ប្រទេស​លេច​ធ្លោ​ លើ​លោក

131114154317-10-things-korea-story-body
កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ជា​កូន​ប្រទេស​តូច​មួយ បើ​និយាយ​ពី​ផ្ទៃ​ក្រឡា​សរុប​នៃ​​ទឹកដី​នេះ​ ឈរ​នៅ​លេខ​រៀង​ទី​១០៩​គឺ​តូច​ជាង​អាយ្សលែន​ទៅទៀត។ ប៉ុន្តែ​ជា​ប្រទេស​ដែល​កំពុង​លេចធ្លោ​ និង​មាន​វត្តមាន​លើ​បណ្ដាញ​សារព័ត៌មាន​ល្បីៗ​លើ​លោក​ជា​ញឹកញយ ដូច​ជា​បញ្ហា​ព្រំដែន តារា​ស្រី​ស្អាតៗ​ ផ្ដួល Lady Gaga នៅ​លើ​ឆាក​អន្តរជាតិ Samsung Galaxy វាយ​យក​ទីផ្សារ​ Smartphone ជា​ដើម។

131126211423-10-things-korea-inbee-park-2-story-body

ប្រិយមិត្ត nob70 ​ទាំង​អស់​គ្នា​ដឹង​ទេ​ថា កូរ៉េខាងត្បួង​មាន​លក្ខណៈ​ពិសេស​អ្វី​ខ្លះ​ទើប​មាន​សន្ទុះ​រីកចម្រើន និង​ទទួល​បាន​ប្រជាប្រិយភាព​ជាង​ប្រទេស​នានា​ក្នុង​ពិភពលោក​យ៉ាង​នេះ?​ តោះ! តាម​ដាន​១០​ចំណុច​ខាង​ក្រោម​ទាំង​អស់​គ្នា៖

*១៖ វប្បធម៌​ចម្លែក*
កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ជា​ប្រទេស​ដែល​ប្រជាជន​មាន​អ៊ីនធឺណិត​ប្រើ​៨២,៧% ហើយ​៧៨,៥%​នៃ​ប្រជាជន​
សរុម​មាន​ Smartphone ប្រើ។ បើ​មនុស្ស​អារយុ​ចន្លោះ​ពី​១៨​ទៅ​២៤​ឆ្នាំ ៩៧,7% នៃ​ពួក​គេ​សុទ្ធ​តែ​មាន​ Smartphone។ ប្រជាជន​កូរ៉េ​ប្រើ​ Smartphone ក្រៅ​ពី​ទំនាក់ទំនង​តាមNaver Line ឬ Kakao Talk ពួក​គេ​ក៏​ប្រើ​វា​ដើម្បី​បង់​លុយ​នៅ​តាម​ហាង មើល​ទូរទស្សន៍(​មិន​មែន​ Youtube ទេ គឺ​ប៉ុស្តិ៍​ដែល​កំពុង​ផ្សាយ​ផ្ទាល់​តែ​ម្ដង) នៅ​តាម​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី និង​ស្គែន​កូដ QR នៅ​ផ្សារទំនើប​​ទី​មួយ​របស់​ពិភពលោក​ផង​ដែរ។

*២៖ ប្រើ​កាត​ឥណ្ណទាន*
ប្រជាជន ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​បាន​ក្លាយ​ជា​អ្នក​ប្រើ​កាត​ឥណ្ណទាន​ច្រើន​ជាង​គេ​លើ​លោក​ កាល​ពី​២​ឆ្នាំ​កន្លង​ទៅ។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ធនាគារ​របស់​កូរ៉េ។ ខណៈ​ដែល​ប្រជាជន​អាមេរិក​ប្រើ​៧៧,៩លើក​ ក្នុង​មួយ​នាក់​កាល​ពី​ឆ្នាំ​២០១១ ហើយ​កាណាដា ៨៩,6 កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ប្រើ១២៩,7។ វា​ជា​រឿង​ខុស​ច្បាប់​សម្រាប់​ពាណិជ្ជករ ឬក្រុមហ៊ុន​ទាំង​ឡាយ​ណា​ដែល​មិន​ទទួល​កាត​ឥណ្ណទាន​នៅ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង មិន​ថា​តម្លៃ​ទាប​យ៉ាង​ណា​នោះ​ទេ ហើយ​តាក់​ស៊ី​ទាំង​អស់​សុទ្ធ​តែ​មាន​ម៉ាស៊ីន​ប្រើ​កាត​ឥណ្ណទាន។
**
*៣៖ ប្រជាជន​វក់វី​នឹង​ការងារ*
ប្រជាជន ​កូរ៉េ​ស្រលាញ់​ការ​រៀន​សូត្រ។ កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ជា​ប្រទេស​ដែល​មាន​ប្រជាជន​មាន​កម្រិត​វប្បធម៌​ខ្ពស់​បំផុត ​នៅ​ក្នុង​ចំណោម​ប្រទេស​ក្នុង​អង្គការ​ដើម្បី​ការអភិវឌ្ឍ និង​សហប្រតិបត្តិការ​សេដ្ឋកិច្ច ជា​មួយ​នឹង​៩៨%​នៃ​ប្រជាជន​សរុប​បាន​បញ្ចប់​ថ្នាក់​វិទ្យាល័យ ៦៣%​បញ្ចប់​មហាវិទ្យាល័យ ហើយ​ពួក​គេ​នៅ​តែ​មិន​ចោល​ទម្លាប់​ប្រឹងប្រែង​​ពេល​ពួក​គេ​ចូល​បម្រើ​ ការងារ។​​ ពេល​អ្នក​ទៅ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​នៅ​គ្រប់​ទីក្រុង​ទាំង​អស់​អ្នក​អាច​ឃើញ​ភ្លើង ​នៅ​តាម​អគារ​លោត​ជា​សញ្ញា​ថា ហួស​ម៉ោង​ការងារ​ហើយ ដើម្បី​ដាស់​អារម្មណ៍​ប្រជាជន​ដែល​ញៀន​នឹង​ ការងារ​ទាំង​នេះ​នា​ពេល​ល្ងាច​។

*៤៖ ស្រាជា​ពាណិជ្ជកម្ម*
ពេល ​ពួក​គេ​មិន​ធ្វើ​ការ ប្រជាជន​កូរ៉េ​ជួបជុំ​រីករាយ ឬ​បំបាត់​ទុក្ខ​របស់​ពួក​គេ​ជា​មួយ​នឹង​​ស្រា soju។ ខណៈ​ដែល​ក្រុមហ៊ុន​ឈាន​មុខ​មួយ​ចំនួន​ព្យាយាម​ហាមប្រាម​វប្បធម៌​ការងារ​និង​ ការ​ផឹកស៊ី ក៏​នៅ​តែ​មាន​នយោជក​​​ជា​ច្រើន​ដែល​នាំ​នយោជិត​ទៅ​រីករាយ​ជា​មួយ​នឹង​ soju ស្រាបៀរ និង​វិស្គី​ជា​ដើម។

*៥៖ ផលិតផល​តុបតែង​ខ្លួន*
ពេល​និយាយ​ដល់​ផលិតផល​តុបតែង​ខ្លួន កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​មិន​អាច​បញ្ឈប់​ការ​សាកល្បង​គ្រឿង​ផ្សំ ឬ
​ រូបមន្ត​បាន​ឡើយ។ កូរ៉េ​ជា​ប្រទេស​ដែល​មាន​ទីផ្សារ​ធំបំផុត​សម្រាប់​គ្រឿង​តុបតែង​ខ្លួន​ បុរសដែល​បុរស​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ទិញ​ផលិតផល​តុបតែង​ខ្លួន​របស់​បុរស​​នៃ​ ពិភពលោក​​ចំនួន​១/៤ គឺ​ប្រហែល​៩០០​លាន​ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ។ នេះ​បើ​យោង​តាម Euromonitor។

*៦៖ នារី​វាយ​កូន​ហ្គោល*
The Economist បាន​ដាក់​សំនួរ​ដែល​មាន​តម្លៃ​មួយ​លាន​ដុល្លារ​កាល​ពី​ឆ្នាំ​កន្លង​ទៅ“ហេតុ​ អ្វី​នារី​កូរ៉េ​ពូកែ​វាយ​កូន​ហ្គោល?”និយាយ​ពី​ចំណាត់​ថ្នាក់​របស់​ពិភពលោក​ ពិត​ជា​ញាក់​សាច់ ក្នុង​ចំណោម​កំពូល​នារី​វាយកូនហ្គោល​​របស់​ពិភពលោក​ទាំង​១០០​នាក់​៣៨​នាក់​ គឺ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង។ កំពូល​នារី​វាយ​កូន​ហ្គោល​ទាំង​១០​របស់​ពិភពលោក ៤​នាក់​គឺ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង។

*៧៖ Starcraft*
Starcraft គឺ​ជា​អាជីវកម្ម​ស្រប​ច្បាប់​នៅ​កូរ៉េ​ដែល​​អ្នក​និយម​លេង​ហ្គេម​អាច​រក​លុយ ​បាន​រាប់​ពាន់​ដុល្លារ​បន្ថែម​ពី​លើ​ការងារ។ ចាប់​តាំង​ពី​ហ្គេម​ដំណើរការ​នៅ​ឆ្នាំ​១៩៩៨ស្ទើរ​ពាក់​កណ្ដាល​នៃ​ហ្គេម​ទាំង ​អស់​ត្រូវ​បាន​លក់​នៅ​កូរ៉េ ដែល​ក្មេង​ប្រុស ក្មេង​ស្រី បុរសនិង​ស្ត្រី អាច​ដាច់​យប់​នៅ​បន្ទប់​វីដេអូ​ហ្គេម​។ ១៤%​នៃ​ក្មេង​កូរ៉េ​អាយុ​ចន្លោះ​ពី​៩​ទៅ​១២​ឆ្នាំ​រងគ្រោះ​ពី​ការ​ញៀន​ អ៊ីនធឺណិត។ ដើម្បី​បង្ក្រាប​ហ្គេម​រដ្ឋាភិបាល​បាន​អនុម័ត​ច្បាប់​កាល​ពី​២​ឆ្នាំ​មុន​ ដើម្បី​ហាម​ប្រាម​ក្មេង​អាយុ​១៦​ឆ្នាំ​ចុះ​មិន​ឱ្យ​ចូល​វិបសាយ​ហ្គេម។ ច្បាប់​នេះ​ត្រូវ​បាន​ប្រជាជន​មិន​អើពើ។

*៨៖ អ្នក​បម្រើ​លើ​យន្តហោះ*
អ្នក​បម្រើ​លើ​យន្ត​ហោះ​ជុំវិញ​ពិភពលោក​និយម​ទៅ​ទទួល​វគ្គ​បណ្ដុះ​បណ្ដាល​នៅ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង។
អ្នក​ធ្លាប់​ជិះ​យន្តហោះ​របស់​ជើង​ហោះហើរ​កូរ៉េ​សុទ្ធ​តែ​សរសើរ​ពី​សេវា​កម្ម​របស់​អ្នក​បម្រើ​លើ​យន្ត​ហោះ​កូរ៉េ។

*៩៖ ណាត់​ជួប​ស្នេហ៍​ដោយ​មិន​ធ្លាប់​ស្គាល់​គ្នា*
ជា ​រឿង​ធម្មតា​ទេ​ដែល​អ្នក​ធ្វើ​ការ​នៅ​កូរ៉េ​នៅ​លីវ។ ដោយ​សារ​សេវា​​ណាត់​ជួប​កាន់​តែ​រីករាលដាល​ក្រុមហ៊ុន​រក​គូ​ស្រករ​ធំ​បំផុត​ នៅ​កូរ៉េ Duo បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា រយៈ​ពេល​ជា​មធ្យម​នៃ​ទំនាក់​ទំនង​ដែល​បាន​មក​ពី​ការ​ណាត់​ជួប​ដោយ​មិន​ ធ្លាប់​ស្គាល់​គ្នា​ឈាន​ដល់​ការ​រៀបការ​គឺ​១០,២​ខែ ហើយ​ប្ដី​ប្រពន្ធ​មួយ​គូ​ធ្លាប់​ណាត់​ជួប​មនុស្ស​មិន​ស្គាល់​គ្នា​ជា​មធ្យម​ ៦២​ដង។ ក្រុមហ៊ុន​រក​គូ​ស្រករ ឬ​ណាត់​ជួប​ស្នេហ៍​ដោយ​មិន​ធ្លាប់​ស្គាល់​គ្នា​នៅ​កូរ៉េ​មាន​ចំនួន​ ២ ៥០០​ក្រុមហ៊ុន។

*១០៖ វះកាត់​កែ​សម្ផស្ស*
រុស្ស៊ី ចិន ម៉ុងហ្គូលី និង​ជប៉ុន ទៅ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ដើម្បី​វះកាត់​កែសម្ផស្ស​ មិន​មែន​ដោយសារ​តែ​
ជំនាញ​ដ៏​ប៉ិនប្រសប់​នោះ​ទេ តែ​ដើម្បី​ដំណោះ​ស្រាយ​ដ៏​ល្អ។ បើ​និយាយ​ពី​លទ្ធផល​នៃ​ការ​វះ​
កាត់ ​ដ៏​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​ដូច​គ្នា​ដែល​អ្នក​អាច​ទៅ​ធ្វើ​នៅ​អាមេរិក​គឺ​ក្នុង​តម្លៃ ១០ ០០០​ដុល្លារ ប៉ុន្តែ​នៅ​កូរ៉េ​គឺ​ត្រឹម​តែ​២០០០ ទៅ​៣០០០​ដុល្លារ​ប៉ុណ្ណោះ។ (វះកាត់​មុខ)

ដោយៈ SKD168 (ប្រភពដើមៈ Readkhmer និង Nob70)

No comments:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks